Digigames

Najczęściej zadawane pytania

Zakupy oraz promocje

W jaki sposób i kiedy otrzymam zakupiony klucz?

Po zakupie produktu i zaksięgowaniu płatności otrzymasz swój klucz na podany w rejestracji e-mail w czasie krótszym niż 24 godziny (zazwyczaj trwa to kilka minut).

Czy zakup gier w formie cyfrowej jest bezpieczny?

Jak najbardziej – jest to również oficjalna droga dystrybucji. Digigames nie jest platformą handlową lecz sklepem; posiadamy reklamowany towar, weryfikujemy klucze wysyłane po zakupie.

Kupiłem klucz, ale nie mogę go zarejestrować. Co teraz?

Poprosimy o kontakt mailowy na office@digigames.pl. Weryfikację zgłoszenia usprawni poinformowanie nas o: numerze zamówienia w jaki sposób odbyła się próba rejestracji klucza jaka informacja pojawia się podczas nieudanej rejestracji

Czy mogę zwrócić zakupiony klucz?

Ze względu na brak możliwości weryfikacji czy zwracany klucz nie został lub nie będzie użyty nasz sklep nie przyjmuje zakupionych towarów cyfrowych (zgodnie z Ustawą o Prawach Konsumenta). Skontaktuj się z nami na office@digigames.pl – spróbujemy znaleźć rozwiązanie tego problemu

Kupiłem klucz działający w innym regionie niż mój. Czy mogę skorzystać z takiego klucza?

Jak najbardziej, musi on jednak zostać zarejestrowany w danym kraju lub z użyciem zewnętrznego oprogramowania VPN. Sugerujemy zakup kluczy zgodnie ze swoim regionem. W przypadku problemów z rejestracją klucza prosimy o kontakt na office@digigames.pl

Kupiłem klucz, ale jeszcze go nie otrzymałem. Dlaczego?

Taka sytuacja może wystąpić z kilku powodów: Klucz został wysłany, ale mail znalazł się w skrzynce SPAM Procesor płatności lub bank wstrzymał weryfikację płatności Sprawdź swoje połączenie internetowe, poprawność maila podanego podczas zakupu oraz ustawienia skrzynki mailowej. Jeżeli nie otrzymasz zakupionego klucza w 24h skontaktuj się z office@digigames.pl podając numer zamówienia, sposób płatności oraz mail.

Czy otrzymam pudełko z grą?

Sklep digigames posiada w sprzedaży wyłącznie produkty w wersji cyfrowej – nie sprzedajemy oprogramowania na fizycznych nośnikach.

Kiedy otrzymam swój preorder?

W dniu rozsyłania preorderów przez dystrybutorów gier digigames rozpoczyna rozsyłanie kluczy do osób które złożyły preorder. Klucze rozsyłane są w kolejności zamówień wraz z uwzględnieniem osób posiadających aktywną usługę digigames PRO.

Co to jest digigames PRO?

Digigames PRO to abonamentowa usługa dla naszych klientów która umożliwia: zakupy gier w jeszcze korzystniejszych cenach stałe rabaty cykliczne promocje i akcje marketingowe priorytet podczas wysyłek preorderów

W jaki sposób działają punkty lojalnościowe w sklepie digigames?

To bardzo proste: Kupując produkty w naszym sklepie, za każde wydane 10 zł otrzymasz otrzymasz 1 punkt. Za każde zdobyte 50 punktów otrzymasz darmową grę z puli przygotowanej przez nasz zespół.

W jaki sposób działają punkty lojalnościowe w sklepie digigames?

To bardzo proste: Kupując produkty w naszym sklepie, za każde wydane 10 zł otrzymasz otrzymasz 1 punkt. Za każde zdobyte 50 punktów otrzymasz darmową grę z puli przygotowanej przez nasz zespół.

Płatności

Moja płatność została wstrzymana lub anulowana. Co to oznacza?

Problem z płatnością może mieć wiele powodów – brak środków na koncie, błędne dane podane podczas rejestracji płatności, czy problemy z weryfikacją przez procesora płatności lub bank. Zweryfikuj powyższe informacje, a następnie skontaktuj się z office@digigames.pl.

Jakie metody płatności są dostępne?

Sklep digigames umożliwia płatności za pośrednictwem PayPal, 286 banków, kart takich jak VISA oraz MasterCard, MasterPass, Apple Pay, Google Pay, Blik, portfeli elektronicznych czy nawet zakupów ratalnych. Po pełną listę dostępnych metod prosimy o wysłanie zapytania na office@digigames.pl

Jak szybko otrzymacie moją płatność?

Korzystamy z najwyższych standardów płatności, dlatego weryfikacja płatności zabiera kilka minut. Jeżeli płatność trwa dłużej, może to oznaczać problemy z przetworzeniem płatności lub błędy w formularzu.

Gdzie znajdę dowód zakupu lub fakturę?

Dowodem zakupu sprzedaży internetowej jest mail który otrzymujesz wraz z kodem do gry. W przypadku jeżeli chcesz otrzymać fakturę sprzedaży, należy zaznaczyć i uzupełnić formularz „Chcę otrzymać fakturę” podczas dokonywania zakupu.

Czy zakupy w digigames są bezpieczne?

Oczywiście, nasz sklep jest chroniony odpowiednim oprogramowaniem oraz certyfikatami. Korzystamy wyłącznie ze sprawdzonych pośredników płatności, a nasz towar pochodzi z legalnej dystrybucji.

Czy mogę odsprzedawać zakupiony towar?

Jeżeli chciałbyś nawiązać współpracę z digigames sugerujemy sprawdzenie zakładki „Współpraca” w stopce naszego sklepu lub kontakt na office@digigames.pl

Inne

Znalazłem błąd na waszej stronie. Czy mogę go zgłosić?

Oczywiście, poinformuj nas o problemie na office@digigames.pl. Chętnie odwdzięczymy się za Twoją uwagę

Chciałbym nawiązać współpracę z digigames. Czy istnieje taka możliwość?

Jeżeli chciałbyś nawiązać współpracę z digigames sugerujemy sprawdzenie zakładki „Współpraca” w stopce naszego sklepu lub kontakt na office@digigames.pl

Czy mogę otrzymywać informację o promocjach i zniżkach w sklepie digigames?

Czy mogę otrzymywać informację o promocjach i zniżkach w sklepie digigames?